باد او را با خود برد

به یاد زهره لشگری٬ ۱۳۸۸ - ۱۳۶۰

باد او را با خود برد

به یاد زهره لشگری٬ ۱۳۸۸ - ۱۳۶۰
نظرات 7 + ارسال نظر
مسیح صفاری چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ق.ظ http://masiha.ir/www

سلام فهیم عزیز
جویای احوالت هستیم
امیدوارم خدا به تو و خانواده صبر بدهد
و او را در دنیای دیگر شاد و آمرزیده گرداند
و تو را آرام ، مهربان ، صبور و انشاالله تسکین خاطر
گرداند.
مجدد تسلیت ما را پزیرا باش

حجت جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ق.ظ

این روزها که میگذرد .... این روزها که گذشت
حیران و ناباور غنودن جاودانه‌ات
....غمی سنگین دلم را احاطه میکرد -احاطه کرده‌است
وآن غم از داست دادن کسی که چون خواهرانم عزیزش میداشتم

اما امروز .... در غروب چهلمین روز جانگداز بی زهره بودنمان
خیلی دلم گرفت و خیلی دلم برای زهره تنگ شده بود

و فرار کردم از بیشتر ماندن در مقابل مسجد که بغضم داغ دل فهیم عزیز و سایر دوستان را تازه نکند

... یاد باد
.......یاد باد
یاد باد آنکه زما وقت سفر یاد نکرد

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ب.ظ

آروم باش...

خدایش بیامرزد

امیر شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ق.ظ

سلام فهیم جان
این چهل روز شاید تلخترین روزهای زندگی من بود هرچند پری کوچکت را آنچنان نمی شناختم ولی داغی که بر دلت بود قلب مرا هم می سوزاند.
خیلی ناراحت شدم که چرا وبلاگت رو زودتر چک نکردم دلم میخواست برای چهلم می آمدم.
یادش جاودان

[ بدون نام ] یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ب.ظ

روحش شاد و یادش گرامی پرنده کوچک ما بود

سعید سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ

امیدوارم خدایش صبرت دهد. ببخش موتور سوار سهل انگار را.
باشد تا با آمدن میرحسین زهره هایمان بمانند.

با چشمانی اشکبار

خدایش بیامرزد

الهام سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ب.ظ

خدا رحمتشون کنه. من شما و همسر مرحومتون را نمی شناسم ولی با دیدن وبلاگتون کلی متاسف شدم. خدایش بیامرزاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد